free site statistics

چرا باید به اندودنتیست مراجعه کنیم

چرا باید به اندودنتیست مراجعه کنیم

قبل از اینکه بدانیم چرا باید به اندودنتیست مراجعه کنیم اول باید ببینیم اندودنتیست ها چه کسانی هستند که البته آنها را در مقاله (تفاوت بین دندانپزشک و اندودنتیست) پس در آنجا می توانید کاملا با آنها آشنا شوید آنها را در یک خط به این شکل می شود معرفی کرد

اندودنتیست ها متخصصان حفظ دندان هستند و متعهد هستند که به شما کمک کنند تا لبخند طبیعی خود را برای تمام عمر حفظ کنید. آموزش پیشرفته، تکنیک‌های تخصصی و فناوری‌های برتر آن‌ها به این معنی است که با بالاترین کیفیت مراقبت را با بهترین نتیجه دریافت می‌کنید یعنی حفظ دندان‌های طبیعی خود

چه زمانی و چرا باید به اندودنتیست مراجعه کنیم 

هیچ کس از انجام کار روی دندان های خود لذت نمی برد و حتی برخی به دلیل ترس یا عدم تمایل به مراجعه به دندانپزشک، تمیز کردن دو سالانه خود را به تاخیر می اندازند. اما وقتی صحبت از درد واقعی دندان می شود، مهم است که در اسرع وقت از آن مراقبت کنید. احساس بهتری خواهید داشت و احتمالاً دندان خود را نجات خواهید داد.

اگر دندان درد دارید، دندانتان آسیب دیده است، به گرما یا سردی حساس است، و یا تورم در اطراف دندان ها، لثه ها یا صورت شما وجود دارد، ابتدا با یک متخصص ریشه مشورت کنید یا به دندانپزشک خود مراجعه کنید. .

دندانپزشک شما ممکن است شما را به یک متخصص ریشه ارجاع دهد – متخصص در حفظ دندان با دو یا چند سال آموزش تخصصی بالاتر و فراتر از دانشکده دندانپزشکی. اندودنتیست ها درد دندان را تشخیص می دهند و روش های مربوط به داخل دندان های شما را انجام می دهند.

در حالی که همه دندانپزشکان دندانپزشک هستند، کمتر از سه درصد دندانپزشکان متخصص ریشه هستند. درست مانند یک پزشک در هر زمینه دیگری، اندودنتیست ها متخصص هستند زیرا آنها دو یا چند سال آموزش اضافی را فراتر از دانشکده دندانپزشکی گذرانده اند. آموزش اضافی آنها بر روی تشخیص دندان درد و انجام درمان ریشه و سایر روش های مربوط به داخل دندان متمرکز است. در بسیاری از موارد با درمان ریشه می توان یک دندان بیمار را نجات داد. به همین دلیل، اندودنتیست ها با افتخار از خود به عنوان متخصص در حفظ دندان یاد می کنند.

ممکن است بدانید که اندودنتیست ها درمان ریشه انجام می دهند و بسیاری از درمان ها و جراحی های ریشه دیگر را انجام می دهند، آسیب های تروماتیک دندان را برطرف می کنند و ایمپلنت های دندانی را قرار می دهند. هدف این است که در صورت امکان، دندان های طبیعی خود را حفظ کنید، با این حال، متخصص اندودنتیست تمام گزینه های درمانی را بررسی می کند تا بهترین اقدام را برای مورد فردی شما تعیین کند.

اندودنتیست فعالیت خود را صرفاً به درمان ریشه محدود می کند و به طور متوسط ​​25 درمان ریشه در هفته انجام می دهد در حالی که یک دندانپزشک عمومی ممکن است فقط دو بار در هفته انجام دهد. درمان تخصصی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد و سریعتر بهبود می یابد. به همین دلیل، دندانپزشکان و اندودنتیست ها اغلب به عنوان شریک در مراقبت کار می کنند تا بهترین عضو تیم دندانپزشکی شما هر مشکل مناسب را با دندان های شما رسیدگی کند.

انجمن آمریکایی اندودنتیست ها انجمن عضویت حرفه ای برای متخصصین ریشه، دستیاران ریشه، مربیان و سایر متخصصان دندانپزشکی است که به این تخصص علاقه دارند. بیش از 90 درصد از اندودنتیست های ایالات متحده به AAE تعلق دارند و به بالاترین استانداردهای برتری در مراقبت های ریشه عمل می کنند. ما از تعالی اعضای خود از طریق تحقیق، آموزش، رهبری، حمایت، بشردوستی و خدمات حمایت می کنیم.

برگرفته از سایت انجمن اندودانتسیت های امریکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *